HAZIQAHANIS :)
Alhamdulillah // #TeamHijrahJohor
Friday, December 13 | 8:22 PM | 1 comment(s)
Assalamualaikum.

Cerita hari ni pasal Team Hijrah Johor lak ataupun lebih glamor dipanggil THJ. THJ ni macam satu team dakwah yang selalu buat kelas and arrange macam macam program untuk ajak orang berhijrah ikut fahaman ahli sunnah waljamaah yang betul. Abang ipar aku rasanya orang kuat THJ ni sebab dia admin group THJ tu. Selalu gak akak aku ajak gi ikut program yang THJ ni buat tapi aku ada je alasan untuk elak . Hihihi teruk kan . But esok aku pergi program yang THJ anjurkan usahasama dengan Cahaya Jauhar buat kat Masjid al-Mizan, Kempas. Tahun lepas ada jugak tapi pasal pengurusan jenazah , haa yang tu aku pergi.



Okay baiklah . Di sini aku nak menyeru kat semua orang untuk datang ke program tu. Tak lama pun. Dari 8.30 sampai 11.30 je. Tak salah tambah pengetahuan pasal Islam kan? Lepas program tu , marilah kita sama-sama serbu PC Fair kat Persada Johor Bahru !!!!!!!!!!!!!!  Ops maaf,  terover. Berbalik pasal Team Hijrah Johor tadi , sesiapa yang nak join team ni join je kat Facebook tu , bukan kena bayar pun. Kat situ nanti admin2 akan update pape program yang diorang anjurkan . Kalau nak tengok page Facebook Team Hijrah Johor tu boleh je tengok.



p/s : Gua lulus bebb ujian komputer untuk amek lesen memandu walaupun tak baca buku sangat ;)

Labels: , ,


Older Post | Newer Post
THE OWNER


TINGGALKAN JEJAK