HAZIQAHANIS :)
PLKN.
Friday, December 6 | 2:10 PM | 0 comment(s)
Assalamualaikum.

Keputusan penempatan PLKN untuk budak tahun 1996 dah boleh check. Aku dapat tau pun dua hari lepas daripada Cinowt pastu aku apa lagi mesti ah eager gila nak tau aku kena kem katne . Dengan line internet macam siput sedut, peh asek kena try again je . Menyirap jugak la masa tu tapi disebabkan nak tau sangat , sabor je lerrrr~

Debar jantung aku dup dap dup dap tunggu dia loading . Tapi yang sedihnya web tu kosong je ingatkan belum habis loading . Dua tiga kali jugak aku refresh . Tup tup aku tengok kat bawah tu ada tulisan
 " TAHNIAH.ANDA DITEMPATKAN DI KUMPULAN 2 ATAU 3.PENEMPATAN AKAN DIMAKLUMKAN KELAK."
Pastu aku pun macam pffffffffftttttt -_- ni berita baik ke buruk ni ? Aku pun kurang pasti . Kalau nama aku tetibe terkeluar dari list kena PLKN tu pun bagus gak . Malasnya nak berkawad semua tu sejak dah jadi penternak lemak berjaya kat rumah ni . Tapi yang aku peliknya, asal bebudak satu maktab dengan aku pun dapat keputusan yang sama . Takkan la semua tak dapat group 1 kot sebab setakat yang aku tau ni ada la dalam 4 orang yang tak dapat kumpulan 1 . So siapa yang dapat masuk kumpulan 1 nii ?????????????????

p/s: Tengok spoof Hunger Games rasa macam berdosa gila kuang ajar yang buat cerita camtu

Older Post | Newer Post
THE OWNER


TINGGALKAN JEJAK