HAZIQAHANIS :)
Permulaan.
Sunday, December 1 | 5:17 PM | 0 comment(s)
Assalamualaikum.

Lama rasanya tak mencoret merepek kat blog. Kekangan masa mungkin . Nak bercerita tapi taktau macammana nak mula . Rasa macam 'awkwarddddddddddddddd' . Hmm tapi lepas ni nak cuba mula semula berblogging . Baru habis spm , daripada buat benda takde faedah , baik menulis kan ? Rasa macam nak cipta novel . Kekeke harapan je laa~

MRSM Batu Pahat telah aku tinggalkan , sekarang cuma ada memori je . Rutin lepas SPM ? Kerja kat kedai sendiri . Dari pukul 8 malam sampai 2 pagi jeee. Diulangi , JE. Aku jadi cashier, benda yang paling bosan sekali sebab sekarang tak macam dulu. Kalau dulu aku boleh tolong amek order , jalan sana jalan sini . Tapi sekarang kena duduk je depan duit tu disebabkan hobi salah sorang pekerja kat situ suka amek duit bila orang tak nampak. Susah kan bila ada pekerja macam ni ? Insya-Allah tak lama lagi ganti pekerja . Alhamdulillah .

That's all for today . Nothing much to say but thank you for wasting your 2 minutes reading this post . Love ya xoxo


p/s : masih menunggu keputusan SPC dan penempatan PLKN (x.x)

Labels: , ,


Older Post | Newer Post
THE OWNER


TINGGALKAN JEJAK